Wednesday, October 13, 2010

cinta insani

Cinta insani…

Tersentuh lagi hati ini
Terpaut pada dahan cinta insani
Kala jalanan yang sunyi
Diribut angin sepi

Tersimpan sudah suatu kata
Pada dia
Aku setia
Pada dia
Aku mencari cinta

Kusangka cinta nya buat diriku
Namun ianya dusta
Aku kecewa
Aku yang mengharap
Pada suatu yang tak tersingkap

Aku bermain kata cinta
Dia menghembus rasa lembut kerinduan
Aku mencipta suatu rahsia kasih
Namun Dia mencari apa itu sayang

Aku terlupa
Aku ini siapa
Dia tak dimengerti
Dia tak mengerti
Selayakkah aku padanya

Aku pendam duka
Kerna aku bermain cinta rahsia
Air mata ku tahan
Jangan!
Jangan di alir kekuatan ku untuk dia
Dia takkan tahu
Takkan mahu tahu
Takkan terus bersamaku

Kini
Aku tahu semuanya
Aku kedua dlm hidupnya
Mungkin yang terakhir kalinya

Jauhlah diriku darinya
Tak sanggup kecewa buat sekian kalinya
Pada dia aku berdusta
Aku juga punya cinta
Cintaku lebih berharga
Kerna cintaku adalah cinta pada DIA…..


wrote on:
17.2.2009/12.35 a.m

No comments:

Post a Comment

cintaku padaNya