Sunday, August 12, 2012

aku menulis untuk kamu.

aku menulis untuk kamu.
sungguh, hati aku tidak menipu.

tidur malamku asyik termimpikan mu
siang hariku, asyik dibayangi kamu.

sungguh, aku sendiri tidak mengerti
apakah maksud dibalik rasa ini.

aku menulis untuk kamu.
andainya kamu bisa memahami.
tiap bait yang aku nukilkan ini.
pasti kau akan mengerti.

aku menulis untuk kamu.
wajahmu aku renung lagi.
biarpun tidak berdepan.
cukuplah senyummu yang kelihatan.

aku menulis untuk kamu.
sejauh mana lagi harus aku berlari,
untuk kamu aku miliki?

sejauh yang harus aku pergi.
hanya sekadar untuk bertemu kamu?

di mana harus aku luahkan.
semua rasa yang aku rasa kini?

aku menulis untuk kamu.
hanya ini bisa untuk aku berterus terang.
dirimu menghantui aku, siang dan malam.

aku akan terus menulis untuk kamu.
mungkin, kita kan bertemu.
di hujung jaya nukilanku.
siapa tahu? :)

aku menulis untuk kamu <3 br="br">

No comments:

Post a Comment

cintaku padaNya