Wednesday, December 9, 2009

>>>hanya Dia d'hati<<<

HANYA DIA DI HATI

Aku akur kehendak tuhan
Aku pasrah dengan aturanNya
Aku hanyalah hambanya
Cuma menumpang diantara makhlukNya

Jika dulu
Aku sering menangis
Aku sedih
Aku terseksa
Aku terasa kecewa
Hanya kerna ujian dariNya

Jika dulu
Aku tak sedar
Aku lupa
Aku alpa
Dia masih melihatku
Dia masih mendengar tiap tangisanku
Rintihan hatiku
Dia masih menemani ku
Sentiasa disisiku
Aku tetap lupa
Aku tetap alpa

Jika dulu
Aku dalam angan cinta
Aku hanyut dan ternoda
Dengan cinta dari insan yang Cuma sementara
Aku lalai dengan kata manis cinta
Si kumbang yang mengucupkan tiap mawar-mawarnya
Aku terhanyut
Dalam enak jiwa remaja
Aku terbawa-bawa
Dalam angan mimpi yang bukan nyata

Kini tidak lagi
Hanya Dia dihati
Kerna Dia sentiasa disisi
Dia sentiasa memerhati
Dia sentiasa melindungi
Dia juga merahmati dan meredhai
Dia beri kasihNya
cintaNya yang agung
kekal abadi..

alhamdulillah syukur padaMu Ya Rabbi...

edit on 08/08/09..11.43P.M

No comments:

Post a Comment

cintaku padaNya